TQM Total Quality Management

 TQM Total Quality Management زیرساخت مناسبی برای  مدیریت سازمان ایجاد می کند.

از وظایف مهم TQM موارد ذیل را می توان نام برد که در طرح جدید (ایجاد واحد TQM بجای چند واحد مجزا) و با یکپارچگی آنها در سازمان، بهره وری بیشتری حاصل و انجام درست کارهای درست، بیشتر میسر خواهد گردید. سه وظیفه ی مهم مورد اشاره عبارتند از الف- نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شدهPM Planned Maintenance ، ب- سیستم مدیریت یکپارچه یا IMS Integrated Management System و 3- برنامه ریزی Planning  

در ذیل نقشه ذهنی سه بخش مورد نظر را ملاحظه فرمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد